Corona Direct gaat partnership aan met start-up Just Russel

Just Russel

Corona Direct gaat partnership aan met start-up Just Russel

7 min. leestijd

Samenwerking Corona Direct en Just Russel zet volop in op gezonde honden én geruste baasjes

Brussel, 8 december 2022 – De directe verzekeraar Corona Direct slaat de handen in elkaar met Just Russel, een Gentse start-up in gepersonaliseerde honden- en kattenvoeding. Samen willen ze inzetten op het algemene welzijn van honden, maar ook op de gemoedsrust van hun baasjes in geval van onvoorziene voorvallen. Dankzij het partnership biedt Just Russel haar klanten, naast gezonde hondenvoeding, vanaf nu ook de hondenverzekering van Corona Direct aan. Met de samenwerking mikken Corona Direct en Just Russel dus op gezondere honden én geruste baasjes.

Directe verzekeraar Corona Direct en Pet Care start-up Just Russel gaan een samenwerking aan waar zowel honden als baasjes baat bij hebben. Met haar gepersonaliseerde hondenvoeding en deskundig advies levert www.justrussel.com dag na dag een belangrijke bijdrage aan het algemeen welzijn van honden en de preventie van ziektes. Desondanks kunnen onverwachte ongevallen of kwaaltjes zich altijd voordoen. Dan kan de hondenverzekering van Corona Direct baasjes financieel ondersteunen om hun honden de beste zorgen te bieden.

Daarom biedt Just Russel vanaf nu, naast aan huis geleverde hondenvoeding, ook de hondenverzekering van Corona Direct aan. Zo voorziet Just Russel niet alleen de beste zorg voor honden, maar stelt het merk ook baasjes gerust als het op hoge gezondheidskosten van hun viervoeter aankomt. Louis Mortreu, co-founder van Just Russel, legt uit: “Met deze samenwerking willen we de beste en meest complete gezondheidszorg voor elke hond realiseren, door zowel in te zetten op het algemeen welzijn van honden als op de gemoedsrust van hun baasjes.”

Direct en digitaal

Met een gedeelde focus op een uitstekende klantenervaring die bovendien direct en digitaal is, hebben Corona Direct en Just Russel elkaar duidelijk gevonden. Els Blaton, CEO van Corona Direct Verzekeringen licht toe: “Net als Just Russel willen we zorgen voor baasje en hond en zijn we er fier op om dit op een directe en digitale manier te doen. We ondersteunen onze klanten rechtstreeks, zonder tussenpersonen. Bovendien willen we beide als digitale spelers nog verder innoveren ten dienste van de klant. Ik kijk dan ook uit naar de samenwerking met Just Russel, die ervoor zorgt dat honden én baasjes goed begeleid en ondersteund worden.”

Over de Corona Direct Hondenverzekering

De Corona Direct Hondenverzekering is een verzekering die voor 1 jaar wordt afgesloten. Op elke jaarlijkse vervaldag wordt uw polis stilzwijgend met 1 jaar verlengd.

Voor u een contract ondertekent, wordt u verzocht om kennis te nemen van deze documenten:

1. het informatiedocument over het verzekeringsproduct (IPID)
  2. de algemene voorwaarden

Meer info op www.coronadirect.be/nl/familie/hond/

De bijzondere en de algemene voorwaarden hebben voorrang op commerciële brochures en andere commerciële teksten.

Wordt uw hond ziek of raakt hij gewond? Dan betaalt deze verzekering uw dierenartskosten terug.

Basiswaarborgen die verzekerd zijn:

• U bent verzekerd voor dierenartskosten die u niet kunt voorzien: wanneer uw hond ziek wordt of betrokken geraakt bij een ongeval. U ontvangt tot max €1500 in de formule Brons, €2500 in de formule Zilver of €3500 in de formule Goud

Optionele uitbreidingen:

U kunt zich ook laten verzekeren voor de kosten die u oploopt als:

• uw hond overlijdt door een ziekte of ongeval;
  • uw hond gestolen wordt of wegloopt;
  • u ten gevolge van een ziekenhuisopname van uzelf of een gezinslid uw hond onderbrengt in een door Corona Direct erkende professionele kennel;
  • u uw reis moet annuleren door ziekte of ongeval van uw hond.

Voornaamste zaken die niet verzekerd zijn:

U krijgt geen vergoeding voor kosten die te maken hebben met:

• een aandoening die samenhangt met een vooraf bestaande toestand;
  • een ziekte die binnen de drie maanden na de startdatum van de verzekering ontstaat;
  • bevruchting, zwangerschap en bevalling;
  • gedragsproblemen en opvoedingsbegeleiding;
  • vaccinatie, ontworming en behandeling van externe parasieten;
  • alternatieve geneeskunde en hydrotherapie;
  • heup-, schouder- en elleboogdysplasie;

Bereken zelf uw prijs en ontvang een offerte via www.coronadirect.be/nl/familie/hond of bel 02/244 23 23.

De Corona Direct Hondenverzekering is een verzekeringsproduct dat valt onder het Belgisch recht en verkocht wordt door Corona NV, Karel Rogierplein 11 in 1210 Brussel, België, RPR BTW BE Brussel 0403 263 939, verzekeringsonderneming erkend onder code 0435.

U wil een klacht indienen? Onze klachtendienst en de ombudsman zijn er om u te helpen. Meer info

In het kader van uw aanvraag voor een hondenverzekering zullen uw persoonsgegevens verwerkt worden conform de richtlijnen opgenomen in onze privacyverklaring.

Perscontacten:

Caroline Stevens
Corona Direct Verzekeringen
www.coronadirect.be

Ulrike Pommée
Belfius Bank en Verzekeringen
+32 495 18 35 17
www.belfius.be

Vragen of hulp nodig? We helpen je graag verder