Veelgestelde vragen

De 4 meestgestelde vragen

  1. 1Voor welk bedrag is mijn huis of appartement verzekerd?
  2. 2Ik ben aan het bouwen. Heb ik nu al een Woningverzekering nodig?
  3. 3Moet ik een Familiale Verzekering bij mijn Woningverzekering nemen?
  4. 4Moet ik als huurder een Woningverzekering nemen?

Kies je categorie

  • Ik ga verhuizen. Wordt mijn verzekeringscontract op de dag van mijn verhuis stopgezet?

    Ben je huurder op je oude én op je nieuwe adres? Dan wordt gewoon het adres in je contract aangepast en blijft ook je oude woning sowieso nog 60 dagen verzekerd.

    Ben je vandaag huurder, maar eigenaar van je nieuwe woning? Of was je eigenaar op je oude adres en huurder op je nieuwe adres? Dan kun je je contract per aangetekende brief met onmiddellijke ingang opzeggen.

    Hoe nuttig was dit antwoord voor je?

  • Ik ben aan het bouwen. Heb ik nu al een Woningverzekering nodig?

    Uiteraard.

    Want ook je bouwwerken kunnen schade oplopen. Met een Woningverzekering van Corona Direct wordt die schade vergoed.

    Meer info? Bel ons op 02 244 23 23 of stuur ons een e-mail.

    Hoe nuttig was dit antwoord voor je?

  • Ik renoveer mijn huis. Moet ik mijn Woningverzekering aanpassen?

    Ja.

    Als je bijvoorbeeld de indeling van je woning wijzigt of een veranda bouwt, beïnvloedt dat de waarde van je woning.

    Bel ons op 02 244 23 23. Dan bekijken we samen of je je Woningverzekering moet aanpassen.

    Hoe nuttig was dit antwoord voor je?

Adviseur
Sluiten